My Favourite Link

Monday, 28 May 2012

Miserable Enuf!!

Kinda struggle to blog about this "accident". Every gal' is blog about pretty stuff and wonderful matter happening in their life, should i really gonna show off my "scary, ugly, disgusting, horror..." photo at here?? Seriously, struggling for long time in "should i" this question for whole day...but finally i did, it indeed need a huge courage to do it~so, if u r a guy/gal who cannot accept uncomfortable scene, please leave this post immediately, dun play play okay!!!!!

So, let me start my story now!!
The story was began at 17/5/2012, around 10am, location was at Taman Botani Putrajaya, a huge relax park for everyone to do exercise and also variety of activities (sometimes we even called it as pusat koko). We planned to cycle in this park as it provides rented bicycle for visitors, i miss cycling as there was so many years i didn't cycling, so is time for me to do this activity... 


So~we were on the way to find the actual location for us to rent the bicycle...a giant part i can describe it as we almost use 1 hour to find the rent office,where izi...where izi.......

Finally, we successfully find the ticket counter~

Seriously, i think the rented price for a bicycle was kinda reasonable and can consider as cheap, 1 single bicycle cost for RM2 only, so 3 for RM6.

Not my bicycle actually, the photo i grabbed from somewhere else.Damn, now i having bicycle phobia when just looking at it...do u guys think i have to make appointment with psychologist???haha, i juz kidding ..xoxox..i am not so weak as u guys imagine, i am brave!!!!Wuhaha

So start cycles, within we start our cycle journey for only 10 minutes, the tragedy was happened...damn..damn..damn..my lousy driving skills..it not a very tilted slope, but i still failed to manage my bicycle. Fall down by "superman" pose, tat's y my face was injured too~Damn shock on that critical moment, because of no mirror, i really scare i will disfigurement...so, the first reaction of me was use my phone's front camera to check my face's wound, ho~luckily it juz hurt on my face's surface skin....thx god!!!

My friend was get frightened of my scary look at that time, so the next destination of course was polyclinic

And i ended up like this~ face~the most important part for a gal. Although it look serious but i have to remind everyone, it juz hurt my surface skin. >< But my face was swelling, this is somecall "pig head"!!

Others wound were spread all over my whole body, trouble enuf to bath!!!!




This part is the most serious and causing me cannot sleep well till today


This pix looks severe???this was the pix after fall down 2 or 3 days, i apply chinese medicine recommended by my mum, call as "yun nam yao fen", tat's y my wound seem black~unbelievable i dare to put this photo in my blog~awesome me!!

All my "beloved" medicine accompany throughout these 2 weeks, i hate to eat medicine//

Now, the wound on my face was healed.....yeaah!!!!!but i think my skin was fragile so i need to carefully take k of it~ i love my face.....i will take care of u seriously~ And my skin was pink colour now, so i think it need 1 month more to become the colour as other skin part. >< hope it recover soon..
hoohoo~finally done this post~lastly, shud thx to 62, Mamaboy, Aurora, Cindra, Sister Mamaboy ..and whoever who took care of me during this miserable period in my last semester in University life. So warm..without u all, without me, it not kidding, i sincerely thanks to u all!!!! And lastly, a warm reminder and lesson to all my readers, dun try to challenge somethings that you cannot handle at all in future, you will regret~xoxo~


p/s: Dun Forget to "like" my personal blog facebook page
      Dun forget to subscribe my blog by following me too♥
      I need you all support♥

3 comments :

  1. After reading your blog, well, I fully support on your courage! But, you had to take good care of yourself and recover back k. If wanna blog, i think should blog on everything in your life no matter it is scary, ugly, disgusting, horror.. That is what we known as Life!

    人生如戏,戏如人生。人,要经历了喜怒哀乐, 甜酸苦辣,那才是人生。虽然很多人认为,不要去记住不开心的事情,但试问,如果没有不开心,我们又怎么知道。。。 什么才是开心。

    希望你赶快复原,再次出发去不同的地方,见识不同的东西,写下不同的回忆, 记下所有的。。点点滴滴~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes~absolutely,without sad without happy,vice versa also~Life is like a drama, so i will get well soon and continue my life journey :D

      Delete
  2. well...gal, u r kind of different from one another...u r brave to face it without fear & that's obviously shown in this post. Come on...u can do it, for the sake of god or whatsoever...fully support from ME. ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...